poniedziałek, 26 grudnia 2022

Jest... Był... odświeżający

 


Dziś rano zmarł Emilian Kamiński

12 komentarzy:

  1. A wiesz ze kiedyś w holu teatru Kamienica prawie zderzyłam się z Emilianem Kamińskim. Oprzytomnialam gdy usłyszałam jego niski gruby głos... Żaden aktor takiego nie miał....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale rozumiem, że do tego prawie zderzenia doszło, ponieważ byłaś na przedstawieniu? Bo mnie nie dane było niestety widzieć go na żywo na scenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie byłam wtedy na przedstawieniu bo biletów juz nie było. A on właśnie przechodzil...I mówił coś do pracowników...

      Usuń
    2. Szkoda, miałabyś piękne wspomnienia...

      Usuń
    3. Ale znam go z kilku filmów...

      Usuń
    4. Pewnie jak większość, jak ja także, dlatego tak smutno na wieść o jego śmierci...

      Usuń
  3. Kolejna strata dla polskiej kultury... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagrać "Gangstera - Ciamajdę" tylko On potrafił...Jego oświadczyny powinny wejść do kanonu wizualizacji obowiązkowych ("U Pana Boga...)...;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakże, jako gangster był świetny! Zgadzam się w zupełności.
    Znowu wpadłaś do spamu...

    OdpowiedzUsuń