wtorek, 27 sierpnia 2024

Zagadka

 Co przedstawia poniższa grafika? 

Dla zwycięzcy przewidziana nagroda.


Dopisek 3 września
Najbliższa rozwiązania była Karolina - są to po prostu bijące źródełka, więc jak najbardziej oczka wodne, tylko w rzeczywistości wypływa stąd rzeka, czyli źródła nowej rzeczki, tylko na rysunku rzeczki nie widać. 
Jako ciekawostkę dodam, że źródeł będących inspiracją do rysunku jest kilkadziesiąt i całość gotuje się jak zupa. No ale zupy nie chciałam rysować, a AI zrozumiała tak, jak widać ;-)
Karolino, podaj adres na notariaartem@gmail.com to wyślę nagrodę.


14 komentarzy:

  1. Niestety... Nie dostanę nagrody :-)
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie próbujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Ty musisz być taka konkretna?! Zaszalej trochę z wyobraźnią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobreee! :-) No może to nie impreza ale faktycznie związane z geografią, znaczy jest to obrazek jakiegoś terenu: -) nie wymagam nazwy własnej, bo tej nikt nie zna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góry, albo pogórze z oznakowaniem szczytów (albo wzniesień)...;o) Bo południki przetrzeźwiały...;o)

      Usuń
    2. prawie, prawie, tylko teren bardziej płaski

      Usuń
  5. Wydaje mi się, że to coś związanego z geodezją. Ale pewności nie mam.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro ma związek z terenem, to i geodezja ma w tym udział, ale bez specjalistycznego oznakowania, to jest jednak rysunek artystyczny, a nie dosłowny

      Usuń
  6. Zbiorniki wodne z dopływami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby mam nie śledzić festiwali już, a jednak coś mnie ciągnie do nich. I niestety zwykle się rozczarowuję. Muzyka dla mnie to coś z przeszłości, obecna jest coraz mniej warta.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie interesują festiwale muzyki klasycznej i te raczej mnie nie zawodzą, tylko nie zawsze są transmisje i nie zawsze mogę pojechać, zwłaszcza gdy to festiwale zagraniczne jak w Bayreuth czy BBC Proms

    OdpowiedzUsuń