środa, 14 maja 2014

Zagadka

      Zagadka. Co to jest?


16 komentarzy:

  1. Waham się między kapelusikiem a nocnikiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo za odwagę! :-) Inni chyba boją się zgadywać ;-)

      Usuń
  2. wygląda jak kapelusik, ale znając Ciebie, powiem, że to jakiś instrument perkusyjny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto ich tam wie, może i mogło być takie wykorzystanie alternatywne ;-)

      Usuń
    2. Wszystko się wyjaśni :-)

      Usuń
  3. Musowo kapelusiki - takie z Peru, tylko trochę starsze!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówisz? A z czego one wykonane?

      Usuń
    2. No nie z gliny, ale z jakiejś masy plastycznej glino-podobnej!!!!

      Usuń
  4. Kapelusze z gliny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jak leżałyby na naszych głowach i czy byłoby nam do twarzy ;-)

      Usuń
  5. Ja bym na tym pierwszym trzymała korale. Ale kojarzy mi się też z kawałkiem koła a la garncarskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, co tam trzymano, rzecz domysłu ;-)

      notaria

      Usuń
  6. no i czekam, i czekam. jestem pewna, że to drewno. może cedr:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesiu, niestety, musisz być cierpliwa. Jestem poza domem. Może posłuchaj za to "Klik!" - bo jest nowy od jakiegoś czasu ;-)

      notaria

      Usuń
    2. Zauważyłam, skorzystam z propozycji:)

      Usuń