środa, 2 kwietnia 2014

News

     O teatrze jest niżej, a tymczasem news z ostatniej chwili na jutro.

    Jutro - 3 kwietnia - o 14:00 w BBC Radio 3 retransmisja ubiegłorocznego koncertu z krakowskich Misteriów Paschaliów:  L`Orfeo  Claudio Monteverdiego. Kto to widział, żeby o tak nieludzkiej porze, kiedy będę w pracy?! Ale kto ma wolne, niech słucha :-)

Transmisja internetowa tutaj: BBC Radio 3

Klikamy tam w czerwony napis BBC Radio 3, a następnie LISTEN LIVE z symbolem głośnika.

Powinno zadziałać. Sprawdzałam, teraz leci jakiś jazz.

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Świetnie! Ja pewnie się spóźnię, ale chciałabym choć na kawałek zdążyć. Monteverdi jest prekursorem opery - od niego wszystko się zaczęło ;-)

      Usuń
  2. dzięki za linki. Do garnka wsyawiłabym nagietki, tak się mierzy ignorancję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagietki? Czemu nie, mogą być, tylko ten garnek ma zaokrąglone dno i musi stać/leżeć na poduszce ;-) A "grajek" ma ich całą kolekcję: http://www.ghatamudupa.com/IMG/ghatam.jpg

      Usuń
    2. tak, na tej stronie jest wszystko: garnek z dziurką, czyli pudło rezonansowe i sprawne ręce:))
      rytm brzmi bardzo hindusko:)

      Usuń
    3. To jednak udało ci się posłuchać? :-)))

      Usuń
  3. Niestety, nie będzie mnie w domu o tej porze.
    Ale dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dam rady wysłuchać...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, ja też zaczęłam 10 minut temu dopiero ...

      Usuń
  5. natomiast BBC zamknęło przede mną drzwi:(. Nie wiem, nie potrafiłam uruchomić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie moja wina, że nie potrafię wytłumaczyć, jak włączać :-( Spóżniłam się, ale odsłuchałam trzeci, czwarty i piąty akt,

      Usuń
    2. Notario, jaka Twoja!? nie mam zainstalowanego radioplayer. Jak się tym zajmę, to na przyszłość nie będę taka gapa:)
      Wydawało mi sie, że kliknę i już, a tu klapa.
      Podobno windows 8, na który miałam ochotę, bardzo skomplikowany. technicznie muszę się podszkolić. Zaniedbałam:)

      Usuń
    3. Nie, niemożliwe, musiałam coś pokręcvić w instrukcji, bo ja mam na starym komputerze tylko dawne i wysłużone XP, a bez problemu weszłam, tylko są dni, kiedy czasem wolno bardzo chodzi. Na 8 jeszcze nie pracowałam, to nie wiem, jak działa.

      Usuń
  6. Donoszę, ze bardzo chciałam, ale nie zadziałało. Coś u mnie jest nie tak jak powinno, bo nie wszystko się otwiera. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale od 15. kwietnia rozpoczynają się w Dwójce bezpośrednie transmisje z Krakowa z tegorocznego festiwalu. Można słuchać przez radio i przez internetową stronę radiową, to coś powinno zadziałać :-)

      Usuń
  7. Po tylu przeczytanych tekstach, byłam pewna, że L-4 wzięłaś, by wszystkiego wysłuchać. Jednak poczucie obowiązku było silniejsze i zadowoliłaś się wysłuchaniem od 3 do 5 aktu. Tak czy inaczej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo widzisz, ja to znam w całości, tylko w innych wykonaniach

    OdpowiedzUsuń