niedziela, 10 stycznia 2016

Środek nocy




Wersja dla znających nuty:

8 komentarzy:

  1. Właśnie wczoraj zastanawiałam się dlaczego nie puszczasz któregos ze swoich ulubieńców.

    A u mnie "środek nocy" jest teraz - czyli około 6-tej rano.
    Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to?! Pan P. to też mój wielki ulubieniec przecież! ;-) Zresztą ja tylko ulubieńców puszczam, więc może wymyśliłaś całkiem adekwatny tytuł na ten blog: ULUBIEŃCY??!

      Usuń
    2. Przecież znam Twoich ulubieńców.
      Dlatego nie mogłam się ich doczekać!!!
      :-)

      Usuń
  2. zatęskniłam za Twoimi ulubieńcami: AS i FJ.
    I wcale się nie dziwię, że przy takiej muzyce sny masz mistyczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiewałam dzisiaj na jawie - na koncercie kolędowym :-)Z orkiestrą i chórem!

      Usuń
  3. u mnie w czwartek kolęda:)) Bez koncertu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie? Pośpiewać można ;-) nawet z nagraniem z płyty.

      Usuń