sobota, 26 marca 2016

Tylko Bach

12 komentarzy:

  1. Ładne mi "tylko"...:) Dziękuję:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie: nikt inny, tylko Bach się nadaje na tę okazję :-)

      Usuń
  2. Masz rację. Na Wielkanoc tylko Jan Sebastian Bach.
    Wyczytałam że Delphine Galou studiowała najpierw filozofię.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Występowała też w Polsce: w Krakowie na Misteriach Paschaliach i na Opera Rara, w Warszawie na Mazovia Goes Baroque, właściwie co roku u nas bywa - DZISIAJ wieczorem wystąpi w Krakowie po raz kolejny :-)

      Usuń
  3. Bo jeszcze nie słyszałaś jak nasz Księciunio wyśpiewuje...;o)Grać może ktokolwiek...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, na wszystko będzie jeszcze odpowiedni czas ;-)

      Usuń
  4. Hm... Ten tytuł, jaki nadałaś postowi, słyszę bardzo często, ale go nie rozumiem do końca, bom bałwan. Natomiast poniższa sztuka zainteresowała, tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A`propos tytułu, inaczej się nie da, a każdy rozumie po swojemu, jest wiele interpretacji ;-)

      Usuń
  5. Posłuchałam i zaczęłam tęsknić za latem. Za koncertami w Pasymiu, które co roku zaliczam. I bardzo sobie cenię. Na co dzień Twój blog jest moją Filharmonią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncerty na żywo zawsze są lepsze, ale z braku czasu i możliwości korzystajmy z namiastek, czyli nagrań :-) Dziękuję za to, co napisałaś, bardzo to miłe :-)

      Usuń